II sesja Rady Miejskiej Jastarni
- Data posiedzenia
- 14-05-2024, godz. 10:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Jastarni, sala nr 5
Porządek obrad
- 1. Otwarcie sesji.
- 2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
- 3. Zatwierdzenie porządku obrad sesji.
- 4. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady.
- 5. Wnioski i zapytania radnych w drobnych sprawach bieżących.
-
6. Podjęcie uchwał:
-
6a. 1) w sprawie zmiany uchwały Nr LXX/654/2023 Rady Miejskiej Jastarni z dnia 22 grudnia 2023 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Jastarnia na 2024 r.
-
6b. 2) w sprawie określenia wykazu kąpielisk na obszarze morskim przyległym do granic administracyjnych Gminy Jastarnia w okresie sezonu kąpielowego 2024 r.
-
6c. 3) w sprawie wyboru delegata Gminy Jastarnia do Stowarzyszenia Gmin RP EUROREGION BAŁTYK w Elblągu
-
6d. 4) w sprawie wyboru delegata Gminy Jastarnia do Związku Miast i Gmin Morskich w Gdańsku
-
6e. 5) w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia miesięcznego Burmistrza Jastarni
-
6f. 6) w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej Gminy Jastarnia na lata 2024 – 2026
-
6g. 7) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny Gminy Jastarnia na lata 2024 – 2026
-
6h. 8) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu pomieszczeń magazynowych na sprzęt rybacki w budynku stanowiącym własność Gminy Jastarnia położonym w Jastarni przy ul. Portowej 43A
-
6i. 9) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości położonej w miejscowości Jastarnia (dz. nr 44/3…)
-
6j. 10) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości położonej w miejscowości Jastarnia (cz. dz. 7/4…)
-
6k. 11) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości położonej w miejscowości Jurata (cz. dz. 163…)
-
6l. 12) w sprawie powołania komisji stałych Rady Miejskiej Jastarni
-
6a. 1) w sprawie zmiany uchwały Nr LXX/654/2023 Rady Miejskiej Jastarni z dnia 22 grudnia 2023 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Jastarnia na 2024 r.
- 7. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
- 8. Wolne wnioski.
- 9. Informacje i komunikaty.
- 10. Zakończenie obrad.